POLITIKA KVALITY
POLITIKA KVALITY CSS JESIENKA MYJAVA
Profil zariadenia
Centrum sociálnych služieb – Jesienka Myjava (ďalej len „CSS – Jesienka Myjava) je zariadenie v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja. Poskytuje sociálne služby na riešenie nepriaznivej sociálnej situácie z dôvodu ťažkého zdravotného postihnutia, prípadne nepriaznivého zdravotného stavu fyzickej osobe odkázanej na pomoc inej fyzickej osoby. Sociálne služby poskytujeme celoročnou pobytovou formou v špecializovanom zariadení a v domove sociálnych služieb. Podľa Registra poskytovateľov sociálnych služieb v CSS – Jesienka Myjava sú cieľovou skupinou prijímatelia s diagnózou Alzheimerova choroba a demencia rôzneho typu etiológie.
Vízia zariadenia
Základným poslaním CSS – Jesienka Myjava a zároveň víziou je: Zamerať sa na zmysluplné prežívanie a trávenie voľného času prijímateľov a zvyšovanie kvality ich života prostredníctvom krátkodobých a dlhodobých cieľov.
Záväzok voči prijímateľom sociálnych služieb
Dodržiavať atribúty dôstojnosti a podmienky dodržiavania základných ľudských práv a slobôd na základe dokumentov
Monitorovať dodržiavanie ochrany prijímateľov pred diskrimináciou.
Prihliadať na individuálne potreby prijímateľov, ich aktívnu účasť na spolurozhodovaní a odborne pracovať s procesom individuálneho plánovania.
Motivovať a aktivizovať prijímateľa podľa jeho schopností a zručností.
Spolupracovať s rodinou, obcou a komunitou a rešpektovať osobné ciele, potreby, schopnosti a zdravotný stav prijímateľa.
Záväzok plnenia aplikovateľných zákonných požiadaviek a požiadaviek zainteresovaných strán
Vybudovanie takého prostredie pre prijímateľov, aby bola v ňom zachovaná kvalita ich života v čo najvyššej miere.
Záväzok voči zamestnancom
Implementovať spracované postupy, pravidlá a podmienky na adaptáciu a zaškoľovanie zamestnancov.
Dodržiavať postupy, pravidlá a podmienky na rozvoj ďalšieho vzdelávania a zvyšovania odbornej spôsobilosti zamestnancov.
Rozvíjať teambuilding.
Uplatňovať aktívnu tímovú prácu medzi všetkými organizačnými zložkami s cieľom napĺňania individuálnych potrieb prijímateľov.
Zabezpečovať pravidelnú supervíziu na všetkých úrovniach.
Záväzok zavádzania najnovších trendov v oblasti poskytovania poskytovania sociálnych služieb
Udržiavanie systému manažérstva ako nástroja trvalého zlepšovania činností v zariadení
Záväzok neustáleho zlepšovania
Ďalšie skvalitňovanie procesu individuálneho plánovania
Udržiavanie a zlepšovanie manažmentu kvality
Podpora vzdelávania a samovzdelávania zamestnancov
Vylepšovanie materiálno – technického zabezpečenie
Pokračovanie v poskytovaní pravidelnej supervízie
PhDr. Hana Feriancová
riaditeľ CSS - Jesienka Myjava platnosť od: 01.01.2024