POLITIKA KVALITY

POLITIKA KVALITY CSS JESIENKA MYJAVA

Profil zariadenia

Centrum sociálnych služieb – Jesienka Myjava (ďalej len „CSS – Jesienka Myjava) je zariadenie v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja. Poskytuje sociálne služby na riešenie nepriaznivej sociálnej situácie z dôvodu ťažkého zdravotného postihnutia, prípadne nepriaznivého zdravotného stavu fyzickej osobe odkázanej na pomoc inej fyzickej osoby. Sociálne služby poskytujeme celoročnou pobytovou formou v špecializovanom zariadení a v domove sociálnych služieb. Podľa Registra poskytovateľov sociálnych služieb v CSS – Jesienka Myjava sú cieľovou skupinou prijímatelia s diagnózou Alzheimerova choroba a demencia rôzneho typu etiológie.

Vízia zariadenia

Základným poslaním CSS – Jesienka Myjava a zároveň víziou je: Zamerať sa na zmysluplné prežívanie a trávenie voľného času prijímateľov a zvyšovanie kvality ich života prostredníctvom krátkodobých a dlhodobých cieľov.

 

Záväzok voči prijímateľom sociálnych služieb

Dodržiavať atribúty dôstojnosti a podmienky dodržiavania základných ľudských práv a slobôd na základe dokumentov

Monitorovať dodržiavanie ochrany prijímateľov pred diskrimináciou.

Prihliadať na individuálne potreby prijímateľov, ich aktívnu účasť na spolurozhodovaní a odborne pracovať s procesom individuálneho plánovania.

Motivovať a aktivizovať prijímateľa podľa jeho schopností a zručností.

Spolupracovať s rodinou, obcou a komunitou a rešpektovať osobné ciele, potreby, schopnosti a zdravotný stav prijímateľa.

 

Záväzok plnenia aplikovateľných zákonných požiadaviek a požiadaviek zainteresovaných strán

Vybudovanie takého prostredie pre prijímateľov, aby bola v ňom zachovaná kvalita ich života v čo najvyššej miere.

 

Záväzok voči zamestnancom

Implementovať spracované postupy, pravidlá a podmienky na adaptáciu a zaškoľovanie zamestnancov.

Dodržiavať postupy, pravidlá a podmienky na rozvoj ďalšieho vzdelávania a zvyšovania odbornej spôsobilosti zamestnancov.

Rozvíjať teambuilding.

Uplatňovať aktívnu tímovú prácu medzi všetkými organizačnými zložkami s cieľom napĺňania individuálnych potrieb prijímateľov.

Zabezpečovať pravidelnú supervíziu  na všetkých úrovniach.

 

Záväzok zavádzania najnovších trendov v oblasti poskytovania poskytovania sociálnych služieb

Udržiavanie systému manažérstva ako nástroja trvalého zlepšovania činností v zariadení

 

Záväzok neustáleho zlepšovania

Ďalšie skvalitňovanie procesu individuálneho plánovania

Udržiavanie a zlepšovanie manažmentu kvality

Podpora vzdelávania a samovzdelávania zamestnancov

Vylepšovanie materiálno – technického zabezpečenie

Pokračovanie v poskytovaní pravidelnej supervízie

      PhDr. Hana Feriancová 

riaditeľ CSS - Jesienka Myjava                         platnosť od:  01.01.2024