POLITIKA KVALITY
POLITIKA KVALITY CSS JESIENKA MYJAVA
Profil zariadenia
Centrum sociálnych služieb – Jesienka Myjava (ďalej len „CSS – Jesienka Myjava) je zariadenie v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja. Poskytuje sociálne služby na riešenie nepriaznivej sociálnej situácie z dôvodu ťažkého zdravotného postihnutia, prípadne nepriaznivého zdravotného stavu fyzickej osobe odkázanej na pomoc inej fyzickej osoby. Sociálne služby poskytujeme celoročnou pobytovou formou v špecializovanom zariadení a v domove sociálnych služieb. Podľa Registra poskytovateľov sociálnych služieb v CSS – Jesienka Myjava sú cieľovou skupinou prijímatelia s diagnózou Alzheimerova choroba a demencia rôzneho typu etiológie.
Vízia zariadenia
Základným poslaním CSS – Jesienka Myjava a zároveň víziou je: Zamerať sa na zmysluplné prežívanie a trávenie voľného času prijímateľov a zvyšovanie kvality ich života prostredníctvom krátkodobých a dlhodobých cieľov.
Záväzok voči prijímateľom sociálnych služieb
v Dodržiavať atribúty dôstojnosti a podmienky dodržiavania základných ľudských práv a slobôd na základe dokumentov
v Monitorovať dodržiavanie ochrany prijímateľov pred diskrimináciou.
v Prihliadať na individuálne potreby prijímateľov, ich aktívnu účasť na spolurozhodovaní a odborne pracovať s procesom individuálneho plánovania.
v Motivovať a aktivizovať prijímateľa podľa jeho schopností a zručností.
v Spolupracovať s rodinou, obcou a komunitou a rešpektovať osobné ciele, potreby, schopnosti a zdravotný stav prijímateľa.
Záväzok plnenia aplikovateľných zákonných požiadaviek a požiadaviek zainteresovaných strán
v Vybudovanie takého prostredie pre prijímateľov, aby bola v ňom zachovaná kvalita ich života v čo najvyššej miere.
Záväzok voči zamestnancom
v Implementovať spracované postupy, pravidlá a podmienky na adaptáciu a zaškoľovanie zamestnancov.
v Dodržiavať postupy, pravidlá a podmienky na rozvoj ďalšieho vzdelávania a zvyšovania odbornej spôsobilosti zamestnancov.
v Rozvíjať teambuilding.
v Uplatňovať aktívnu tímovú prácu medzi všetkými organizačnými zložkami s cieľom napĺňania individuálnych potrieb prijímateľov.
v Zabezpečovať pravidelnú supervíziu na všetkých úrovniach.
Záväzok zavádzania najnovších trendov v oblasti poskytovania poskytovania sociálnych služieb
v Zavedenie systému manažérstva ako nástroja trvalého zlepšovania činností v zariadení
Záväzok neustáleho zlepšovania
v Skvalitnenie procesu individuálneho plánovania
v Skvalitnenie manažmentu kvality
v Vzdelávanie zamestnancov
v Materiálno – technické zabezpečenie
v Zabezpečiť pravidelnú supervíziu